.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير نماينده ولي فقيه از فرماندهي انتظامي گلستان

نماينده ولي فقيه در استان گلستان از تلاش مجموعه انتظامي در راستاي نظم وامنيت در تعطيلات سال نو تقدير كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، پيش از ظهر دیروز فرماندهان و مسئولان انتظامي استان با" حضرت آيت الله نورمفيدي" نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان ديدار كردند.

فرمانده انتظامي استان در اين ديدار گزارشي از فعاليت هاي انتظامي استان در تعطيلات سال نو را تشريح كرد و اظهار داشت: با تلاش مجموعه انتظامي استان و همكاري و تعامل بسيار خوب مردم با پليس طي اين مدت وقوع جرايم 26 درصد و ميزان تصادفات 30 درصد كاهش داشته است.

سردار "حميد عطائي" با بيان اين نكته كه بيش از 6 هزار نفر از كاركنان انتظامي استان در طرح نوروزي پليس به كار گرفته شدند خاطر نشان كرد: بيش از 90 ايستگاه پليس در نقاط مختلف استان مستقر بوده تا امنيت مطلوبي براي مسافران نوروزي ايجاد شود.

فرمانده انتظامي گلستان همچنين گفت: برابر نظر سنجي بعمل آمده از بيش از 6 هزار مسافر نوروزي، بيش از 90 درصد آنان از عملكرد پليس اظهار رضايت كردند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان نيز در اين ديدار با تقدير از فعاليت هاي انجام شده گفت: تمام تلاش پليس امروزه مصداق عملي جهاد در راه خدا است.

حجت الاسلام سيد كاظم نورمفيدي اخلاق توأم با ادب را زيبنده كاركنان نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: رضايت مردم از عملكرد شبانه روزي كاركنان انتظامي موجب اعتماد آن به پليس و در نهايت مشاركت آن در حفظ نظم و امنيت خواهد شد.

امام جمعه شهرستان گرگان در پايان اين ديدار با اشاره به نامگذاري سال 88 به نام سال "اصلاح الگوي مصرف" از سوي مقام معظم رهبري گفت: اطلاح الگوي مصرف در جامعه بايستي به يك فرهنگ عمومي تبديل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.